Suriname - Reisverslagen van Frank Valk - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslagen van Frank Valk - WaarBenJij.nu
Suriname

Van februari tot juni zal ik naar Suriname gaan om mee te maken hoe het onderwijs in een ander land dan Nederland loopt. Ik erg benieuwd naar waar ik tegenaan loop.
Daarnaast zal ik natuurlijk ook veel proberen mee te pakken van de natuur en cultuur van dit mooie land :-)

Recente Reisverslagen:

16 April 2018

Proefles, personeelsuitje en paasvakantie

12 Maart 2018

Heerlijk

19 Februari 2018

Zo, dat ging snel...
Frank

Hallo allemaal, Welkom op mijn blog. Ik zal hier allerlei leuke verhaaltjes en foto's plaatsen van mijn ervaringen in Suriname. Veel leesplezier :-)

Actief sinds 14 Dec. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4240

Voorgaande reizen:

14 December 2017 - 31 December 2017

Suriname

Landen bezocht: